Lite högre energinivå

Igår var barnet mestadels stilla, liggandes eller sittandes i soffan när hon inte låg och sov i sin säng. Idag däremot har jag tom fått kittla henne och hon har klättrat på min rygg i soffan! Wohooo - ett klart tillfrisknandetecken enligt mig.
Dock är det nog lite feber kvar och hennes snorslutar liksom inte komma ut. Hostan rosslar och hennes högra öga är lite kladdigt. För säkerhets skull kommer vi ha henne hemma resten av veckan för vila. Jag börjar dock bli lite rastlös och önskar mig tillbaka på jobbet imorgon. Beror lite på hur det ser ut på Jockes jobb som tydligen har deadlines varje minut denna vecka. (Men det är ju gött att veta att vi båda, har viktiga jobb där vi behövs) 



Nej nu ska leka med modelleran lite innan vi värmer tomatsoppa till lunch! 
Hoppas ni får en finfin onsdag. ♥


Längtar till vår och sommar.....   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu