Sovrummet

Under rea så kan man fynda! Vi gjorde det på IKEA där vi köpte oss två nya byråer :) 299:-/st! Det blir tillsammans mindre än hälften så mycket än det pris som den byrå vi tittat på kostar! Och dom här två blev dessutom mycket snyggare och gav mer plats. Nöjd är jag och äntligen känner jag att jag har ett sovrum som är mitt lugn, min oas.
Annars fokuserar man ju lätt på de utrymmen som gäster "ser" så som vardagsrum, kök, hallen etc. Jag har inte prioriterat mitt sovrum tidigare. Så det känns bra att ha sen i höstas bytt ut säng, sängbord, gardiner, tapeter, byråer, tvättkorg, tavellist..... ja typ allt ;) hihi

INNAN:



NU:














Idag har jag hållt en dekoreringskurs för en grupp härliga människor som hade möhippa! Jag känner mig fortfarande helt på moln efter denna dag :) Det har varit jättekul och lärorikt. Imorgon vankas fika med bästaste Jessica! Tills dess ska jag sooooova.

Over and out
Kommentarer
Postat av: Linda

Det där bytåarna blev jätte fint. Jätte mysigt ser d ut som!

2012-01-08 @ 15:25:54
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/
Postat av: Anna

Love överkastet! Underbar grön nyans!

2012-01-09 @ 20:45:42
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: Angelica

Linda! Det är äntligen mysigt i sängkammaren ;)



Anna! Tack!!! :) Det är ett riktigt fynd från Hemtex. Halvahalva reapriset, för ett par år sen. Tror vi gav typ 100:-för det. Vändbar med en mörk turkos på andra sidan.

2012-01-09 @ 23:09:38
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu