Tampons for free

Jag vet att jag "tjatat" detta förut, men det en sån sjukt bra grej och jag tycker fler ska hoppa på tåget;)
Om ni dessutom har blogg och/eller Facebook så kan ni bli VIP. Som moi!!

Denna månad kom ju detta paket, utöver mitt vanliga så att säga. I det låg det en ny produkt för oss kvinnor. Den ska hjälpa att ge oss extra njutning vid sex, men självklart även vid egen stimulering. En gel som kommer finnas att köpa på apoteket.

Vi har inte testat den än, men kanske kan ge någon typ av utvärdering senare;) utan specifika detaljer för att bespara min stackars svärmor den läsningen! Haha


Nu är jag snart i Norrköping! Jocke är hemma o sjuk idag. Hoppas Aimee är lugn och går med på att kolla på film ;) ikväll ska jag mysa med dom allihopa! Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu