Bara lördag!

Jag har börjat tröttna på dessa knasveckor med röda dagar hit och dit, sabbar veckorytmen totalt! ;) Och tyvärr har det inte varit mycket ledigt för mig trots att jag inte varit på arbetsplatsen onsdag eller fredag. Har jobbat hårt med alla tårtor som skulle göras till denna helg. Ett bröllop och ett barnkalas. Men nu är jag klar och tar helg.

Barnfritt, vitt vin, bio, fotboll och mys med gubben min står på schemat fram till imorgon fm. ♥ Fan va najs!!


Annars då?
Jorå, tackar som frågar - det går framåt. Trögt men framåt. Mycket i skallen, deadlines, personalproblem, kalasplanering. I know I'm alive!



Bjuder på en till gammal bild på grisen! O holy crap vad liiiten hon varit! Min lilla fisegris som ska bli tre år snart... vart har tiden tagit vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu