Ett skepp kommer lastat...

... med ÖGONINFLAMMATION! Jorå så att eh...

Lagom kommer det för barnet också, då jag imorgon åker till Göteborg. Sist jag var iväg var det ju Jocke som åkte på värsta halsflussen med feberfrossa. Börjar bli lite utav en tradition att någon i min lilla familj blir sjuka när jag far iväg. :(

Tråkigt blev det också då jag äntligen skulle fika med finaste Jessica idag ju! Men på mitt samvete ska det inte finnas att jag råkat smitta ner deras lilla bebis med ögoninflammation, så det var bara att ställa in. Saknar dig vännen!! Men snart ska vi få till en träff!






Två veckor kvar till semester förresten. Sjukt! Jag har liksom inte tid att tänka på det, nu när det är sjukt mycket på jobbet. Hoppas jag hinner med alla måsten innan jag lämnar över till J som ska agera gruppledare istället för mig. Sen kommer jag tillbaka för nya tag som Arbetsledare :) Skrämmande, läskigt och nervöst - men fan så kul det kommer bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu