Framme

Nu är vi snart framme och jag har sovit mest hela vägen. Men även lyssnat på diverse löst prat från slappa ungdomar vars ända problem här i livet var att chefen tjatat om att de var tvungna att jobba ifatt arbetspass som dom skitit i. Herremingud! Jävla snorungar som inte kan växa upp och förstå vad ett jobb innebär, ansvaret men också möjligheterna till framtiden.
"Men vadå. Jag orkade typ inte. Sen ska jag till Grönan nästa vecka på nån konsert".



Nej. Nu ska jag ta taxi med dagens assesoarer. Väska från Lindex och halsbandet minns jag inte vart jag köpt. Ny blå & svartrandig klänning från Åhléns.
So long lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu