På väg

Sitter på tåget mot Göteborg nu, precis bytt i Katrineholm. Ja för av någon konstig anledning går inte tåg från Linköping till Göteborg utan byte. Hemresa imorgon blir två byten. Hoppas bara på att det inte blir några förseningar imorgon för jag vill inte missa matchen! Sverige måste vinna och jag hejjar som en tok :)


Snart är det utbildning och jag känner mig peppad, men också lite nervös inför vad som ska läras ut. Tänk om jag blir sämre ledare på jobbet nu? Tänk om det känns fel med kursen? Gaah.... Tänker för mycket. Som vanligt.

Känner mig som låten The Show i filmen Moneyball. Så härlig låt och den passar mina känslor just nu.

"I'm just a little girl and I'm so scared but I don't show it."
Detta klarar jag säger jag alltid, eller jag fixar! Men samtidigt så är jag lite rädd. För även om jag i höst blir 27år, har en dotter på 3år och är vuxen - så känner jag mig ibland bara som en liten osäker flicka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu