Söndag

Vi tog en lång och skön sovmorgon och åt frukost vid ca kl11 igår!! Guuud så skönt att bara slappa runt ibland. Sen bestod dagen av storhandling på Maxi, tvättstugan, lagade middag, vattnade blommor, vässade alla färgpennor, städade Aimees rum, osv - en SvenssonSvensson dag helt enkelt. 
Och så visade sig mannen på bra humör genom att glädja mamman som inget annat än en bra köksmaskin vill ha... Och vad gör han då? Beställer hem en till mig, med mixer på dessutom!! Oh Maj Gad liksom!
Jag längtar tills den kommer hem till mig! Kabrakpris också om vi säger så; 5890:- i vanliga fall - vi fick den för 990:-!!!!! Oh yes ;)




Idag har jag jobbat, lämnat och hämtat barnet på cykel, gått i regnet, druckit kaffe, rapporterat tider, planerat för veckan, tagit emot fler osa till barnkalaset - vi blir många! :)

JockePocken kommer sent ikväll då det är fotbollsmatch, hejja hejja!


Snart en vecka in i juni - är ni nöjda? Långt kvar till semestern? Inget snack om saken - sommaren är iaf här och jag känner, trots regn, att TACKGODEGUD för jag har längtat. Och nu när så mycket har blivit avklarade, avslutade och påbörjade i livet så känner jag mig lycklig och glad. Men framför allt - Lättad! Detta kommer bli en bra sommar, det känner jag på mig





Detta kort togs för exakt ett år sen. 110604.
Det är när man tittar på kort från ett år sen som jag inser hur stor hon blivit!


Kommentarer
Postat av: svärmor

lycka är en bra man.... och en bra köksmaskin <3

2012-06-05 @ 17:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu