Återbesök på sjukhuset

Jag tror att personalen på cafét på sjukhuset såg min förtvivlade min när Aimee spillde hela sitt glas saft i knät idag. Dom var så snälla och hjälpsamma med att torka av bord, hämta mer servetter och ge ett nytt glas saft till barnet.
Uppgivenheten kom för jag hade naturligtvis inte tagit med extrakläder... någonting som jag tammefan alltid kommer ihåg annars. Men jag antar att denna cirkus med sjukhus, gips och jättebebis hemma är överväldigande och jag är inte riktigt med i matchen så att säga.

Jag försöker skratta åt den absurda situationen, men det är ganska svårt ibland.


Aimee var jätteduktig på sjukhuset och vi fick veta att hennes ben läker jättebra och fort, så om 2-3 veckor blir det förhoppningsvis borttagning av gips! :) Det gjorde vår dag kan jag lova.
Väl hemma sov hos gott för det tar på krafterna att göra något annat än att titta på film för henne.


Snart kommer kvällen, som innebär lugn och ro för mig. Pappan i familjen har fått beordrad övertid och kommer hem mycket sent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu