Busy Busy

Idag är schemat fullspäckat med skoj och viktigheter.
Snart ska vi gå till förskolan för fruktstund och bus med alla härliga kompisar till Aimee. Igår var vi där en sväng och det märks väl att Aimee är saknad och mycket omtyckt. Och hon saknar ju alla där också, och även om jag vet att hon behöver förskolan så inser man det ännu mer nu. Jag kan aldrig ge henne den stimulans hon behöver från sina kompisar.

Efter förskolan ska vi hem och luncha med Jessica och lilla Hilda. Bebismys!! :)
Och i eftermidddag får Aimee vara hos farmor medan Jocke är på jobbmöten och jag ska på kurs.
Denna dag ger oss en ledig dag med filmmys hemma för mig och Aimee kan jag lova!

Soo loong loovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu