Sångstund

Sitter med mitt kvällskaffe och lyssnar på pappan och barnet har godnattstund. Just nu sjunger dom lite sånger :)

Har ni haft en bra dag?
Själv har jag jobbat som en tok. Lite ont i ryggen pga dålig ställning när jag skurat trappor på tågen. Och ju mer problem jag löser, ju fler problem verkar dyka upp. Förstår inte! ;) Livet som gruppledare är hårt, men jag är så jävla lycklig över att jag har det jobbet blandat med städningen. Perfekt för mig.


Nej, åter till kaffet! Trevlig kväll allihopa ♥


Kommentarer
Postat av: Fru Jensen

Hej Angelica!



Om alla tänkte och uttryckte sig som du så skulle vi inte ens ha en debatt, nu är tyvärr inte så fallet riktigt.



Tack för kloka ord och synpunkter!



Med vänlig hälsning,



Johanna

2012-03-29 @ 23:28:36
URL: http://fru-jensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu