Sliten

Idag var två av tre hemma sjuka. Jocke den stackarn har gått och blivit riktigt förkyld han med tyvärr. Själv har jag jobbat gärnet med min arbetsledare idag. Hon är nere i ett par dagar hos oss, och imorgon är det medarbetarsamtal och arbetsplatsträffar. Känns som om att, trots div olyckor och oförutsägbara händelser, allt börjar ordna upp sig. Lite ovisst inför sommaren är det fortfarande dock.

Väntar fortfarande på besked från tv. Vill bara få ett ja eller nej just nu... Känner att jag har faktiskt ett liv som kan behöva lite planering! :/




Nedan ser ni en fantastisk hämnd från några kollegor på jobbet. :)
Älskar att vi har kul på jobbet, även att jag också är gruppledare. Nu måste jag ju dock hämnas tillbaka känner jag.... Moahahaa! Tips någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu