Dan före Dan

Nu är klockan efter tolv och det har blivit den 23december. Alltså dagen före den såkallade Dopparedagen.... Fråga mig inte varför det heter så, är inte så kunnig inom det området så att säga.

Det känns extra härligt detta år. Vi är inte bara tre i vår familj längre. Förra året var jag gravid i knappt 12veckor och mådde skit. Ville bara sova. Iår är det jag, Älskling, Daisy och vår lilla Aimee. Hennes första jul. Och hon har ingen aning om vad som sker =) hahaa
Men en liten klapp får hon av oss. Och jag har slagit in den med. Även om det är jag som ska öppna den sen! Ja, så klappgalen är jag.

Nu ska vi sova och vakna upp på dagen före dopparedagen. Somna och vakna på samma dygn. Någon jag börjat bli van vid... ;)
Planerna råder som detta:

* Till CoopNära och handla mat
* Till Lindex och hämta ut Up-And-Go-Paket från Libero, köpa Bh&strumpbyxor.
* Köpa en sista julklapp.
* Sen ska vi äta tacos!!! haha Måste ju kämpa för att äta annat än julmat. ;)
Kommentarer
Postat av: Malin

Tror de heter så för man brukade käka dopp i grytan:) är säkert inte de men jag har fått för mig de bara. Men visst känns de extra mysigt att de är deras absolut första julafton någonsin:) Linnéa tycker granen är fin, slår mer än gärna ner kulorna som jag borde hängt högre upp haha:) klapparna som ligger under har hon vid ett par tillfällen kört på med lära gå stolen. tur att inget kan gå sönder. vi ska inte fira fören annandagen men ska bli kul att se hennes min när hon försöker öppna första klappen:)

2009-12-23 @ 02:10:02
URL: http://mulllis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu