Febrigt

Idag är det febrigt, gnälligt och hängigt från min dotters sida. För första gången är hon nog lite sjuk. Och det är inget kul alls, så min karl fick åka hem från skolan redan vid lunchtid. Orkade inte med allt själv och ville ha stöd. Och då är jag så glad över att min man kan ta sig hem.
Nu sover hon sött på pappas bröstkorg och jag slappar efter disken. Sen ska jag försöka njuta av en dusch.





Julstämningen har inte riktigt funnit sig här hemma ännu. En hel del pynt är ju uppe och så, vi dricker juligt kaffe och äter risgrynsgröt ;) Men själa myset och stämningen är inte helt här än. Tror det blir svårt att hitta den iår på samma sätt som förut också. Allt är så annorlunda iår.....

Tror att jag ska sluta upp med att vara min egna fiende. Stanna upp. Andas. Njuta av det jag har här och nu, inte försöka hitta någonting som varit eller kanske kunde varit. Utan njuta av det jag har nu. Svårt, men viktigt att jag gör det.
Kommentarer
Postat av: Lisa

Är säkert sprutorna från igår som gör henne lite dålig. Hoppas hon blir bättre snart. Och tack för kommentaren, vi är själva ganska nöjda med den!

2009-12-01 @ 15:38:00
URL: http://lafamila.blogg.se/
Postat av: farmor

snuttis då..vi hoppas att du snart är bra igen =) kramis

2009-12-01 @ 20:58:55
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Låter klokt det där med att stanna upp och andas lite.

Skulle man nog ta och göra lite oftare..

Kanske till och med sänka ribban lite och sänka sina krav :)

2009-12-08 @ 14:41:29
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu