Hur kul som helst!

Dagen har rullat på i en snabb, men gudomlig takt. Och Aimee har varit underbar och snäll. Lite grinig innan vi kom ut, men bara för att processen från matstolen tills hon somnar i vagnen är tråkig enligt henne....

Det blev sex mammor med ungar på Strandgatan2 för dagens bowling och jag kan ju lova att detta är något vi alla kommer göra om! Hur kul som helst och trots några bebisskrik så går det ju bra när vi är fler och kan avlasta varandra. =) Min unge, ja hon sov igenom hela bowlingen! Hon sover ju som bäst i vagnen och när det väsnas runtomkring henne. SWEET.

Nu har vi ätit middag och jag väntar på att morötterna till Aimee ska koka klart så jag kan fixa lite barnmat att frysa in. Sen kommer Emslem och Mandy för att göra knäck! Tror att denna dag kommer sluta minst lika bra som den började.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu