Inatt kom snön

Eller igårkväll ska man väl säga. Så det blev kallt och blöt när vi gick hem från svärisarna! haha Ja, jag och Aimee gick dit istället för att sitta hemma själva. Tack för en mysig lördag!


För övrigt tog Aimee sina första "krypsteg" igårkväll!!! Ja! Herregud, vi stod nästan och skrek i vardagsrummet. synd att Älskling inte var med.... Men kul var det och hon kom nog 1-1,5dm fram.

Nu sitter jag här "uppe med tuppen", fast själv. Älskling och lillskiten sover vidare i sängen sen en timma. Jag kunde inte finna ro att sova mer. Vet inte varför....

Ska nog köpa mig ett par skridskor iår förresten! Jag tycker det är kul med vintern iaf. Och dom ska tydligen göra iordning en isbana här i parken där jag bor. LÄS MER HÄR
Och det ser jag fram emot.


(så här såg det ut för en vecka sen utanför mitt köksfönster)



Nu måste jag sätta på lite kaffe. gott gott gott

Kommentarer
Postat av: sväris..

tack själv =)

2009-12-13 @ 16:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu