Julen i bilder

Nu har de flesta bilder lagt in på datorn och gåtts igenom. Och några bilder ska vi väl få upp här =)

Älsklingen och jag bytte paket på morgonen så bi kunde vara fina hos släkten. Klänning till mig och skor till honom.
 

Kusinerna har inte sett på länge så pussar och kramar var ett måste. Sen kollade vi på Grinchen innan Kalle Ankas Jul och middag(som jag glömde fota).
 

Så här söt och go var min lilla tjeja innan tomten och John Blund kom=)
 

Så här mycket fint fick Aimee av alla fina och alldeles för stoa skor från mamma oxh pappa.
 

På juldagen var det julgröt och firande hemma hos oss = värdinnejobb och inge fotograferande =( Tråkigt men sant. Några bilder togs iaf på min mamma med Aimee och den goda boken hon fick, syrran som julklappsutdelare och Aimee sittandes i sin fina pulka.
 
 
Aimees julklappar och som en ny tradition får jag inte längre några presenter/julklappar från mormor&morfar då jag fått barn = vi fick blöjor =)
 

Sen kom annandagjul hos farmor och farfar. Då var mina favoriter så här fina(och jag hade samma fina klänning för tredje dagen irad  hahaa) Aimee tränade på att sitta själv efter middagen och roades av sin kusins polisbil.
 

(har många fler bilder att visa med lillskiten och hennes kusin, men min syster uppskattar inte att man lägger upp bilder på hennes son så ni fr nöja er med dessa)

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Underbara bilder..somvanligt =D



Ny spännande tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_29.html



..i samarbete med en finfin barnbutik!



Vill oxå passa på att önska ett riktigt Gott Nytt År =) Kram

2009-12-29 @ 16:02:24
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: farmor

mysigt värre =) kramis

2009-12-29 @ 17:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu