Lång dag. (Långt tråkinlägg)

Idag sov vi lika gott som vanligt till efter tio, jag och lillskiten ;) Lite frukost och sen bada av grisen. Ja, idag har hon fått "grisa" lite själv med skål och sked. Förvånadsvärt lite kladd runtom just henne dock!

Efter bad, sova middag, kaffe, lunch och påklädning så tog vi oss ner på stan för att shoppa de absolut sista julklapparna! haha Ja, nu får jag ge mig... Mer klappar får jag inte köpa! Det har börjat gå överstyr nu tror jag. Men även mammajag fick ett par grejer från Ginatricot. Så nu är jag nöjd ett tag till.

Sen hem och baka pepparkakor  och dekorera dom fint med vit och rosa kristyr med Lundis. ♥ TACK!! Stort tack för en härlig och mysig kväll. Utan Aimee! För hon fick åka iväg med pappa och kolla på Hockey hos Glenn. =)
Snart är det Desperate Housewifes här och jag ska bara njuta av att sitta ner i soffan, efter att jag diskat såklart.... haha

Hoppas er dag har varit minst lika bra som min!
Och att er morgondag har så fina planer som min;) Sista gången på Babycafé och långpromenad med Anna inbokat.
Kommentarer
Postat av: Lundis

De gjorde vi bra :) dock måste jag nog träna på att de inte ska se ut som en 5 åring har gjort dem..

2009-12-09 @ 19:39:39
Postat av: Tant Ulrika

Vilket lyx att få sova så länge =)



Ny tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..med chans att vinna ett presentkort från en underbar väggords/ barnrumsbutik =) Kram

2009-12-10 @ 06:58:48
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu