Man vet att bloggen blivit tråkig....

...när det fortfarande är lika många läsare men knappt en kommentar. Kanske har bloggen blivit tråkig och kanske "vågar" jag mig på att skriva ett lite mer provocerande, diskuterande och åsiktsberikande inlägg nästa år, men fram tills dess fortsätter jag med tråkinläggen alá SvenneBanan. ;)

Så... Idag:
* Utan unge på stan. Har glömt hur härligt det är med rulltrappor och att gå in i icke-barnvänliga-butiker.
* Julpyssel i form av slå in wienernougat sats #2 inför morgondagen.
* Spela bingolotto - ingen vinst så långt ögat kan nå.
* Fika med farbror Glenn.
* Städa undan inför julfirande här hemma på juldagen.

Imorgon blir det föga troligt ett inlägg. Kanske dagen därpå. Juldagen alltså. Dagen efter dopparedagen.


Från oss alla Till er alla - En riktigt GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Lotta

jag läser varenda dag och tänker jämt att "fan, det här ska jag kommentera"..

fast sen tänkte jag att du kanske lessnat på kommentarer eftersom att det är så några numera :S



men då är det m.a.o fritt fram att kommentera arslet av sig då! ;D

2009-12-24 @ 11:58:50
URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja ja ja skriv mer provocerande. Det gillar jag. Som jag uppenbarligen provocerade dej med mitt senaste inlägg. Tack för din kommentar.

Det var ju dock inte jag som skrev att det ÄR så att man blir lyckligare om man delar lika utan en studie har visat det. Sen är det också vad jag TROR, men naturligtvis är vi alla individuella.

2009-12-29 @ 19:01:35
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu