Det går bra nu

Det spred sig ett, minst sagt, lyckorus genom mig när jag fick syn på siffrorna på vågen! Hon har nämligen gått upp bra i vikt igen och jag fick utöver det fina komplimanger om min dotter. Och det värmer ju alltid;)

Vikt 4månader:
6110g

Vikt 5månader:
6850g

Vår lilla tjej är kanske inte så intresserad av sina fötter eller att rulla runt, men hon har stenkoll på det rum hon befinner sig i, tar ögonkontakt, greppar och släpper om saker, ställer sig upp med lite hjälp och ljudar fint och bra.
Idag fick hon även andra vaccinationen - Inte kul. Men efter ett par minuter fick sköyersan Åsa ett leende ändå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu