Förlåt mig?

Jag vet inte om du vill ha en offentlig ursäkt för att jag påpekat mig känna dig.
Jag vet inte heller om du på fullaste allvar anser att du har rätt att lägga skuld på mig om hur då mått under dina tonår.

Men en sak vet jag, och det är att jag tänker inte ta skit från dig nu när du är gravid igen. Det var inte allt för längesen som du var det första gången och nu går vår relation i kras igen. Redan så här tidigt.
Så jag önskar dig all lycka till så kan vi höras när du inte längre är gravid och har kommit till dina sinnes fullabruk igen.

Ditt liv är i dina händer och du är nu så pass gammal att du bör ta ansvar för det själv.
Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung mamma till 2 i Himlen och 1 på jorden

Det där du gjorde nu är precis vad jag måste träna på -att låta problemen ligga hos den som de hör hemma hos. Tack för påminnelsen!



Och ang din fråga så kommer lillebror att fortsätta att rubriceras som lillebror. det som är viktigt att tänka på att bloggen bara är en blogg -för självfallet har han ett namn i verkliga livet.

2009-11-16 @ 05:10:29
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu