Trött. Jag är så trött.

Det är mycket just nu och det känns som om ju mer jag kämpar för att fortsätta, ju tröttare blir jag. Desto mer ledsen och nedstämd blir jag.
Det är dags för en förändring. Men jag är mycket glad över vad jag har. Och vad jag inte längre behöver engagera mig i. Det finns vissa saker och personer som jag helt enkelt lägger ner. Orkar inte. Har inte tid eller energi till det längre. Och det är som om mina axlar igen orkar med mig själv, min lillafamilj och vårt liv tillsammans.

Det finns så mycket fint och bra i mitt liv att jag tänker inte lägga ner en sekund till på det som bara gör mig ont. Det som drar mig nedåt. Det finns liksom inte en endaste bra anledning till det ändå.
Så jag sätter punkt här.
Här och nu.



Nu ska jag göa mig iordning och sen plocka lite här hemma innan det är dags för mig och lillskiten att gå ner på stan och möta upp Älskling. Tror att denna dag kan sluta lite bättre än hur den började =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu