Varför???

Hur kommer det sig att Peter jävla Wahlbeck är med i varje tv-program?? Han är inte ens rolig ju.....
Roast på Berns, Raw, Comedy Fight Club, Singing Bee Celeb....


Hur är det möjligt att vissa väletabliserade företag som ex ÖB och 3 kan göra så sjukt dålig reklam på tv, medan vissa är så klockrent bra att man skrattar hejdlöst?


Såg ni som vi, på programmet ULLARED som gick ikväll på kanal5? Jag bara undrar hur man som föräldrer kan utsätta sina stackars barn för två veckor på en campingplats utanför Gekås som semester?
Och hur kommer det sig att den där blonda killen kan vara Makeup-artist??? Han kunde för fan inte ens lägga en bra grund i sitt egna ansikte!! Jävla pucko som har för mörk foundation till sin egna hudfärg = ger en skarp kant längs med käkbenet.... piiiiiiiiinsamt!!!
Kommentarer
Postat av: Hella

Jag fattar inte att de verkligen kan göra program av vad som helst? De gör ju serier på allt nu?! Helt otroligt!



2009-11-02 @ 22:41:14
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Anette

hahahaha...jag såg ullared och jag sa exakt som du, hur faaan kan man jobba med ett yrke han inte ens kan. Man verkligen såg hela randen under hakan, snacka om fel färg.

Men jag måste fortsätta kolla, det var ju sååå roligt. Och pinsamt.

kram

2009-11-03 @ 09:53:54
Postat av: Ulrika

Jag missade Ullared o det var nog bäst det;) Jag kan inte titta på när folk är såå pinsamma!

Å den där P. Wahlbeck kan de ju gräva ner någonstans, så j-a jobbig människa. Kommer du ihåg "TV fur alle"?

Världens kanske sämsta program!

2009-11-03 @ 16:00:12
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu