Det blir aldrig som man tänkt sig....

...Fast vi räddade oss ganska bra ändå, jag och Älskling.
Vi gick upp vid 07!!! haha Tidigast på ett par månader.... Men fick ingenting gjort första timmarna. Blev väl lite för länge mys i soffan  ;)

Nu är det dock lite gjort här och jag är kvar att duscha innan kalaset. Sen hem igen för att fixa det sista inför imorgon. Och nu har vi även bestämt oss för att köpa tårtbottnar, vanliga runda, istället för att baka. Jag kände att jag inte orkade och sen är våran långpanna lite större än vanliga = fel i recept och tårtan får sen inte plats i en vanlig kyl=/

Hur som haver. Dagen rullar på och vi tror nog båda på det bästa inför morgondag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu