En dag på stan...

Tack kära Anna för en skön dag och Tack för att du är grym som min personliga assistent! Detta får vi göra om någon dag! haha Annars så kan jag bli lite bättre på att inte tappa kofta ner i vattenpölar, kunna hålla mer än en sak i handen och skaffa mig ett eget paraply.

Det är regn i luften, men den känns ren och härlig på något sätt. Skönt att komma ut lite istället för att sitta inne och glo hela dagen. Men så kunde inte mamma hålla shoppingfingrarna i styr. Det gick liksom inte. Dock så är det lite julklappar som jag köpt. Bra att vara ute i god tid, för det är ju endel som ska ha klappar iår.


Men för att min karl inte ska bli allt för arg på mig så fjäskar jag lite.... ;)


The Favorite Magazine
The Favorite Candy
And A Wonderful Note

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Af ugglas.. Haha att det finns folk som gillar henne kan jag inte förstå heller hehe :)

2009-10-21 @ 10:49:02
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu