God Natt Igen!

Trots att Lilltösen somnade sent så vaknade hon vid fem och fick äta lite. Men till min förvåning somnade i famn på vög tillbaka in i sovrummet! Så hon fick sova vidare i sin säng=) *Me like*

Nu sitter hon här i mitt knä och äter på krokodilen och lyssnar på "Sjörövar-Fabbe". Nu myser vi bara lite innan TantEva hämtar upp oss. Le Clique(Fika och Festklicken) ska nämligen åka ut till TantJessica för fika och så ska vi alla tjejer gå på Höstmarknad i Ljungs Slott! Håll gärna tummarna för att det är uppehåll med regnet när vi är utomhus...


mina favoriter!

Kommentarer
Postat av: Anni

Hälsa från mig och ha det så trevligt på marknaden!

2009-10-25 @ 12:01:51
Postat av: Jessica

hej! tack, för en jätte mysig dag! måste säga att du har världens härligaste dotter när hon ler så mycket som hon gjorde igår! mer kvalitetstid åt "klicken" =)

2009-10-26 @ 08:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu