Nybäddat

Finns det något härligare än att lägga sig i en nybäddad säng med rena lakan?? Tror inte det....





Idag chockade jag Aimees Tanter med att INTE ha med henne till fikan... "Vart är barnet?!?!"

Var första frågan. Förstår dom. Var skapligt konstigt att inte ha henne med mig, visste inte vart jag skulle ha mina händer eller hur jag skulle sitta. Vaggar, ja det gör jag utan henne;)

Sen har vi bara myst här hemma. Eller jag har. Älskling har lagat mat och diskat! Och imorgon ska han tvätta... haha Ja, det var längesen jag skötte den delen av hushållet kan jag lova. I slutet på graviditeten var det liksom inte ens på fråga att jag skulle bära och släpa upp och ner, men nu är det nog bara av ren lathet.

Idag har även min älskade lilla tjej lyckats riva sig på kinden i sömnen, därav den mycket korta eftermiddagsluren. Hon vaknade nog av det.
Imorgon är det ingenting på schemat. Kanske bakar något. Annars bara mys. Inte på humör för något annat just nu... Ska jobba på inspirationen.

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

aj då. men barn river sig jämt. tänkte på en sak förut när jag lämnade thea på dagis. (vi bor ju i johannelund) störs inte ni av kyrkklockorna?? dom borde ju vara i närheten menar jag :) det va nog för att dom va på fullt ös när vi gick förbi som jag kom o tänka på det haha :)

2009-10-13 @ 09:33:35
URL: http://sallbelal.blogg.se/
Postat av: Lisa

Håller med om vad skönt det är med nybäddat. Vi slog till på stort igår och tvättade våra duntäcken. Dom blev som nya kan jag lova =)

2009-10-13 @ 10:51:20
URL: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu