Nyttigt

Det har inte blivit någon promenad idag då det är så blött och grått att jag verkligen inte gör det. Bör göra det, men finner liksom inte styrkan att klä på oss massor... tror inte att jag heller är så vattentät;)


Men! Då min fina tjej sovit middag bra idag så har jag hunnit med att diska, bädda sängar, plockat "skit", lagat mat, slängt sopor OCH så har jag fixat med lite "pappersarbete"....

Tre veckors Matschema med tillhörande shoppinglista:

Sorterat kvitton, skrivit ner siffror och räknat ihop.... En månads utgifter:

 

Och så var jag en bra hyresgäst som svarade på en enkät från Stångåstaden! MED kommentarer!

 

Kommentarer
Postat av: Hella

Duktiga ni e och skriver upp allt.. hjälper det? allstå slutar man slösa på onödiga saker? som man lätt gör?? ;)har funderat på och göra så med.

2009-10-16 @ 17:26:01
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Ja jag skrev om det, att dom höjs i pris runt en 40 kr för en liten påse ><

2009-10-16 @ 19:57:52
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: cissi

oj så där duktig skulle jag oxå villa vara,försökt i bland men jag är nog för flummig=)

Ha en trevlig Lördag själv ska jag på IKEA och shoppa loss=)

Krams

2009-10-17 @ 07:41:59
URL: http://cillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu