Önskelista

Det är ju någon som fyller år snaaaart.....  Och denna person har som alltid maaaaaassor som hon önskar sig. =)

* Några grejer som alltid "kan behövas" är ju PRESENTKORT. Just nu är det väldigt mycket inredning som jag känner för och då är mina favoriter:
Lagerhouse
Ikea

 





* Och om jag ska vara helt ärligt och lite självisk så skulle man ju inte tacka nej till diverse "skönhetskurer" som;
Massage
Ansiktbehandling
Sminkkonsultation på MakeUpStore eller Face

Det var ju ett tag sen man fick den lyxen och nu när höst, vinter och jul är på ingång vore det ju alldeles utmärkt att få "piffa" till sig lite....

 





* Annars är ju jag ett bakfreak och har äntligen hittat min inspiration till det igen och då sitter det ju inte fel med;
ny sprits
dekorationsströssel
Ingredienser som alltid finns med i bakverk
fina formar

 


 
* En annan sak jag insett att jag behöver är en ny vinterjacka, mössa, byxor, strumpor, amningsbh, trosor, tighst, t-shirts etc etc... Och kläder går ju alltid köpa med hjälp av presentkort i klädesbutiker;
Lindex
H&M
Ginatricot

 

Kommentarer
Postat av: Anette

När man fyller år får man va självisk, det tycker i alla fall jag =)

2009-10-13 @ 21:02:18
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Anette

Jaha, okej. Men vilken tur att jag ska till Ullared på fredag då =) Tack för svaret!!

2009-10-13 @ 22:53:46
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu