Trött

Jag är trött.
Trött
Trött
Trött


Kan nog ha lite med sen sänggång igår och "tidig" uppgång idag. Nu sover lillskiten middag och jag ska passa på att sitta vid datorn en stund. Sen får vi se om jag kan få lite nytta gjord i vårt hem.
Älskling är nere på bibblan och pluggar inför lördagens tenta. Och när han kommer hem ska jag iväg till stan för att fika med tjejerna. Utan bebis =)


Gårdagen spenderades ute i Askeby med familjen då vi firade mammas födelsedag. Fick hem en skiva med MASSOR av foton min pappa tagit på Aimee. Guuud så fin hon är!! Min finaste.

Ska gå igenom dom nu och se vilka som ska framkallas och sättas in i ramar. =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu