Seriestarter!

Jag erkänner. Jag är en tvnörd och följer nog det mesta i serieväg. Och även om jag inte följer vissa så har jag en förmåga att veta vad som sker i dom ändå ;)

Imorgon börjar Grey's Anatomy.
Ska Meredith och Derek  gifta sig? Överlever Izzie? Överlever George?


Tisdag nästa vecka börjar Desperate Housewifes.
Ska Lynette verkligen ha tvillingar? Hur kommer Gabrielle takla tonåringen i huset? Vem gifter sig Mike med?


Andra serier och tvprogram som börjar inom kort är:
Ugly Betty, Arga Snickarn och Gossip Girl.
Kommentarer
Postat av: Carl P

Ska Meredith och Derek gifta sig ? JA! Överlever Izzie? JA! Överlever George? NEJ!

2009-09-29 @ 16:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu