Inskolningsschema

Igår med posten kom papper från Aimees förskola. I kuvertet låg hennes inskolningsschema för hösten! Gissa om det hela blev mer verkligt för oss nu.... Den fjärde augusti börjar hon. Helt otroligt vad fort tiden går.
Men jag tror att det kommer bli kanon. (Även om jag fortfarande helst velat ha henne hemma i 1,5år.)



Nu kryper hon omkring på golvet bland alla leksaker, eftersom att hon inte ville somna i min famn. Trött är hon dock ;) Sov väl inte så bra inatt. Hon vaknade nämligen runt 04-tiden inatt igen! Vet inte vad det är! Hon som sov så bra i sitt rum hela natten.
Hoppas det är en period hon går igenom.


Själv dricker jag kaffe och längtar tills ikväll när det är barnfritt och mys med min älskade man som endast finns på schemat! ♥
Kommentarer
Postat av: Linda Olofsson (din brylling)

Hej! Du har så fin blogg och gör så fina cupcakes och jag blir glad av att läsa om din vardag!

Jag tänkte på det här med dagisplats, eftersom vi också nog kommer att vara tvungna att sätta Villem på dagis från lite för liten ålder... Störst chans att få dagisplats är ju trots allt från augusti då 6-åringarna går vidare till förskola, jag tänkte ta den plats vi får- betala månadsavgiften- men inte låta honom börja inskolas förrän minst tre månader senare. Det kanske kan vara nåt för er också, för har man fått så bra dagisplats vill man ju ha den liksom.

Ha en bra dag!

// Linda

2010-05-06 @ 10:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu