Pulverdieten dag II

Idag har jag ännu bara ätit frukosten(alltså en påse). Men det går bra! Kan dock redan nu erkänna att jag dricker kaffe ändå, annars skulle jag inte orka med... Och igårkväll kompletterade jag middagen med en banan.

Det är faktiskt inte alls svårt att dricka! Men visst känner jag av att jag inte får i mig lika mycket som jag är van med, dock får jag i mig mer näringämnen av detta än av min vanliga kort - jag äter ju inte grönsaker alls... Men Jocke är med på att tvångsmata mig med det efter denna period ;) hahaha
Jag ser detta som en rivstart/spark i baken. Och det känns bra.



Idag är det minst lika dåligt väder som igår och jag blir(som säkert som så många andra) lite nedstämd. Men har så mycket skoj att se fram emot att jag ska skita i blåsten som viner och regnet som slår mot fönstret!! =)

Kvällen bjuder på fika med mina tjejer,
morgondagen med mys hos Fia med lilla Tuwa,
lördag ska ut o inspektera altanbygge och Jessica & Petter,
söndag ska vi ut till mina föräldrar,
måndag ska vi leka i lekparken med några mammor och deras bebisar,
tisdag är det möte på banken
Och på Valborgsmässoafton är vi barnfria för att komma ut o vara som folk, jag och min älskade Joakim ♥ Dagen efter är det jobb som väntar och då har vi gått in i majmånad!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu