Ett hem

Sakta men säkert börjar vi komma iordning här hemma. Låååång väg kvar att gå, men jisses vad vi kommit långt med tanke på begravning, barn och det vardagliga livet! :)

Annars är det ju helt galet här hemma! En katt som ratar Älskling(det var han som stängde in henne i gamla lägenheten under flytten) vilket resulterat i att hon är på mig som en igel. En skitunge som är så underbar och utvecklas så mycket att jag får ont i hela kroppen när hon blir osidosatt här hemma. Men vi måste få lite mer ordning, annars kommer någon slå ihjäl sig på kartonger och annan skit som inte fått sin plats i hemmet ännu.

Utöver detta(nejdå, jag har inga problem över att gnälla av mig offentligt) så bakade jag igår 800(!!) minicupcakes och 40 cupcakes inför Äldredagen. Och idag har jag gjort all frosting till dessa. Ojojojoj Jag är lite trött må jag säga haha Men fan vad kul jag haft och har!!! Detta är ju vad jag älskar att göra allra mest och önskar verkligen att det är vad jag kommer få göra i framtiden också.

 Nu ska jag dricka upp mitt kvällskaffe och sen arbeta hårt med dekorationer till alla cupcakes.

Kommentarer
Postat av: svärmor

och mitt upp i allt så startar ju nya jobbet=D lycka till i morgon, kram kram

2010-08-31 @ 20:46:08
Postat av: Lisa

Ska bli intressant att se hur ni bor nästa vecka ;-)

2010-09-01 @ 16:01:56
URL: http://lafamila.blogg.se/
Postat av: anette

guud vad du är duktig, jobbar och står i hela tiden...skickar över lite positiv energi....

kram anette

2010-09-01 @ 20:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu