Idag grät hon

För första gången grät ungen när jag lämnade henne. Då gick jag fort som attan. Finns inget annat att göra. Kom på när jag gick hemifrån att det var ett par saker jag glömde prata med dom på förskolan om. Får ta det i em/imorgon.
Men auch vad ont det gör i hjärtat när hon gråter! Inte kul alls. Men jag vet att hon skrattar gott nu med sina kompisar.


Idag är det fullt upp med förarbete inför helgens bakbeställningar! Det ska göras blommor och musiknoter till fördärvelse här hemma kan jag lova! Kommer bli kanon. :) Tänk vad jag och lyckligt lottad jag är som hittat detta intresse.


Förresten! Har fyndat lite från tradera på sista tiden. Villervallakläder som annars är löjligt dyrt, det går att köpa begagnat! Likaså stövlar som ändå bara används i lera och skit.

 
En plommonbrun velourklänning med gula stjärnor på och ett par nya höststövlar!

Nu väntar jag på att få en turkos tunika och en ljusrosa t-shirt också, båda med stjärnor på från Villervalla. SWEET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu