Annandag jul

På tredje dagen av detta års julfirande åker vi alltid till min farmor och farfar för att äta kalkonmiddag. Samma sak detta år, med lite skillnad på att iår har Aimee varit lite mer rörlig och busig än förra året.... ;)
Har aldrig sett henne så pillig eller "jaghörkanskevaddusägermenjaglyssnarbarainte" i sitt sätt att vara. Lite jobbigt om man säger så.


Nu är vi hemma och myser innan det är sängdags för grisen. Tror nog att det blir lite cheesecake till kvällskaffet. haha Sen är det tidigt isäng för imorgon ska jag upp och jobba som vanligt. Här är man inte ledig i mellandagarna. Blir lite extra tråkigt då mina älsklingar är hemma och busar om dagarna.
Men jag kämpar på! Jag har så mycket tid med dom om eftermiddagarna och helgerna att det väger upp ;) Det är ju inte så att man kan ha barn utan att jobba.


"Kor!" säger Aimee i extas och springer mot hallen. Men igår kom hon inte med sina egna stövlar utan sin gammelmorfars. Helt otroligt att hon kan gå omkring i dom tycker jag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu