Gott nytt år!

Vi "bojkottar" firandet av nyårsafton iår. Vi tar det lugnt och stannar hemma. Låter grisen få gå till sängs som vanligt och sen tar vi kväller jag och min man - vin, skumpa, ost & kex :) 



Jag önskar mina läsare ett riktigt gott nytt år! Hoppas ni får en trevlig kväll på det vis som ni vill ha det.







De nya bakleksakerna. "Bara" 250:-!!! Behöver jag säga att jag fick nästan en hjärtinfarkt när älsklingen berättade det.... Behövde ju själva bara betala 50:- på den eftersom att vi lämnade tillbaka en julklapp.

Leksaker och annan skit är fan för dyrt! Blir lika chockad varje gång jag går in i en leksaksaffär... Händer inte så ofta som tur är.

 

Kommentarer
Postat av: svärmor

smakar det så kostar det =D, gott slut och gott nytt, kramis

2010-12-31 @ 17:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu