Gravid igen?!?!?!

Detta är den värsta tiden i mitt dagliga liv. Samma sak varje månad. Panik, ångest och smärta. Sen efter min graviditet och förlossning med Aimee så kommer mina tidiga graviditetssymptom vid VARJE ägglossning/mens. Det är alltså få veckor i månaden som jag inte har konstiga hormonsvettningar, humörsvängningar och illamående.... (blir även lika rädd varje månad att jag blivit gravid igen tyvärr)


Denna månad är inget undantag, snarare tvärtom. Nu är det värre än någonsin! Jag är inte trevlig. Inte det minsta. Inget tålamod och gnäller på allt. Tråkigt, men så är det. Typiskt att man dessutom ska gå och bli sjuk på det liksom.

Men det är bara att bita i det sura äpplet och ta det för vad det är. Funderar dock allvarligt på att ta bort allting, så slipper man ju besvären. Och mensen. Guuud vad skönt att varje månad ta ut och stoppa in en P-ring, att slippa vara orolig för en eventuell oönskad graviditet eller tänka på tamponger och mens! SWEET :)


Snodde en bild från min jobbarkompis facebooksida, från fredagens festligheter. Så här såg jag ut....

Kommentarer
Postat av: svärmor

det är inte farligt att bli gravid en gång till :)alla graviditeter är inte lika dana....jag vet att du skulle klara en till<3

och du...vad fin du var på festen( nyklippt?)

2010-12-06 @ 07:42:26
Postat av: Maria

Vad fin du är. Jättefin i håret =)

Hoppas ni mår bättre snart!!!!

Kram

2010-12-06 @ 09:59:27
URL: http://majjabajja.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ha ha vad kul när alla pratar om att skaffa barn. Vi har sagt att nu är det stop. Men lika väl för det ska alla säga "vänta några år så ska ni se"

Kan tänka mig att ni har det likadant. "Ska ni inte skaffa ett syskon till Amiee"

Hoppas att du hade det skoj i lördags!?



KRAM

2010-12-06 @ 18:11:49
URL: http://lafamila.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, jag är nyklippt och snygg i håret ;) TACK för finfina kommentarer.



Svärmor - nope inga fler unga härifrån! haha

Maria - fortfarande lite sjuk men på bättringsvägen

Lisa - det var jättetrevligt på jobbfesten :)

2010-12-06 @ 19:30:56
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu