Jobba extra

Idag ska jag hoppa in och jobba lite extra. Det är schemabyte samt att vi får två nya tåg att städa. Dessa två tåg är det bara jag som kan städa och vet hur man ens kommer in på dom! ;) Så jag sa att jag ställer självklart upp på att komma in och hjälpa lite.

Annars är det nog bara att slappa som gäller. Är så baksugen så att jag kan dö. Tror att det får bli lite bestyr i köket efter jobbet helt enkelt!


Önskar er en riktigt härlig söndag.
Tredje advent!!! hallå!! Det är ju tredje advent idag... jisses.
Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och Anna

Extra jobb är sånt som kanske inte är så kul för stunden men extra kul när lönen kommer :)

2010-12-14 @ 19:59:21
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu