Kärlek till er!

Jag vill säga STORT TACK till er alla fina nära&kära människor i våra liv som sagt grattis till vår förlovning. ♥ Det betyder enormt mycket att få så fina komplimanger för någonting som betyder så mycket för en själv. Hur, var och när vårt bröllop kommer ske - det har vi inget svar på idag.

Som jag sagt; jag är nöjd bara över att ha fått ett ja på min lilla fråga :)



Det enda jag kan säga är att vi båda två har liknande "drömmar" om hur vi vill att vårt bröllop ska se ut.
Den vita långa klänningen på mig och den svarta fina kostymen på min man.
Tärnor, bestman och blomflicka/brudnäbb/ringbärare.
Kyrka med gäster som kastar ris när vi kommer ut.
Bröllopsfesten med fin middag och stor bröllopstårta.
Kanske får vi överraskas med möhippa och svensexa av våra vänner.
Förhoppningsvis får vi åka iväg på en lugn bröllopsresa till solen där vi kan få slappna av efter all stress och nervositet iochmed bröllopet ;)

Vi drömmer om någonting som andra kanske ser som tråkigt traditionellt och oorginellt. Själva ser vi det som någonting vackert och härligt traditionellt som vi vill sätta vår prägel på, för att det ska passa oss som personer, vår ekonomi och våra önskningar.




Första mötet sommaren 2007 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu