Mitt 2010


♥ Arbete/Karriär
Jag var mammaledig.
Jag blev uppsagd från TC, men skaffade mig fast jobb hos Sodexo utan några arbetslösa månader.
Jag startade Angelicas Cupcakes, som fortfarande är ett stort projekt som utvecklas.

♥ Utflykter/Resor
Vi var på kalas för min gammelfarfar i Skillingaryd när han blev 90år.
Vi åkte till Kolmården, Smultronstället, Brunnby musteri, Ekenäs Julmarknad
Vi flyttade till ny lägenhet, en lite mindre men mycket bättre.

♥ Tråkigheter

Min gammelfarfar dog :(
Försökte börja träna, men hittade konstant nya ursäkter...

♥ Det bästa
Jag friade till Joakim - och han sa ja.
Jag gick ner 10kg genom nutriletts shakes. (har inte gått ner mer, men har inte heller gått upp!)

♥ Familj/Vänner
Jag kom några vänner närmare och några längre ifrån.
Aimee fick kusin nummer fyra, Anthon.
Kusin Max fick ligga på sjukhus med brutet ben, så vi hälsade på honom.
Aimee hade stort ettårskalas i parken.

♥ Aimee
Utvecklingen från att bara ligga på en filt och titta förundrat på omvärlden - till att springa omkring som en tok är svår att beskriva...
Hon är som de flesta 1,5åringarna tror jag, fast hon pratar lite mer. Hon vet inte vad godis är - varken till utseende eller ord. Däremot har hon stenkoll på vad kakor är ;)
Förskolan är en av hennes favoritplatser och hon är omtyckt av både barn och vuxna.

♥ Sommaren
Det blev mycket bad för grisen i plaskis nere i parken.
Vi hade några mysiga dagar i svärisarnas sommarstuga.
Aimee lärde sig att gå!
Midsommar, nattjobb, fotbolls VM.

Jag fyllde halvvägstillfemtio men kände mig inte äldre för det.

Jag har skrattat, gråtit, sprungit, ramlat, sovit, hoppat, dansat, varit full, slutat amma, börjat jobba, bakat, badat, busat, hoppats, spelat, myst, älskat, saknat, längtat, önskat, gett, fått, öppnat, stängt, hickat, nyst, hostat, levt, ljugit, förlåtit, bett om förlåtelse, bloggat, pratat, kramats, pussats, fotat, grävt, känt, masserats, klippt håret, städat, åkt bil, ätit 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu