Trött. Förkyld. Lite bakis.

Trodde det skulle vara värre idag. SKÖÖÖNT att man inte är superduperbakis och inte kan göra nåt. ;) Gick upp med resten av min lilla familj för att äta mysfrukost med tända ljus på bordet. Nu är det kaffe framför tv:n och lite barnprogram, men Aimee är inte road - Noooola! Noooola! Okej då. Här har du några kritor.


Igår var det bowling och käk på Strandgatan med mitt jobb. Var bra, lagom och kul. Kan ju inte säga att jag är bäst på bowling, men jag är inte heller sämst! ;) Fick steka mitt egna kött på stenplatta igår. Vid middagen efter bowlingen alltså. Kändes lite varmt och jag tyckte såsen smakade skit. Annars var det gott.
Sen blev det ett par drinkar och lite skitsnack på Pitchers.


Nu ska jag fortsätta kurera mig med näsdukar och varm dryck. Hela familjen har åkt på världens förkylning! Så det snoras och hostas hela tiden.....
Kommentarer
Postat av: svärmor

krya på er, kram

2010-12-04 @ 20:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu