Mycket nu

Två jobbpass inbokade denna vecka, födelsedagsparty, fika med vänner, babycafé .... Ja livet är i full gång och jag älskar det! Känns som om man börjar bli människa igen nu när man inte behöver känna press för att vara tvungen att slänga fram jättepattarna offentligt.

Jag känner inte bara mig själv bättre nu, utan även min kära dotter... Hon har rutiner, matvanor och liknande. Så jag vet liksom hur jag ska göra för att dagen ska rulla på som bäst och hur jag ska hantera ev "skrikfester"(som Alex Schulman säger) eller gnäll.

Sen så har orken och viljan att hitta på saker kommit tillbaka igen. Man blir lätt matt i både kropp och själ när man får barn och då glöms mycket bort. 
Eller rättare sagt, jag tog mig tiden att lära känna mig själv på nytt, mitt barn och jag stressade inte fram något jag inte var redo för. Nu är jag redo igen. =)
Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Ny spännande tävling hos Tant..



http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..med chans att vinna presentkort från en najsig barnbutik =)

2010-02-03 @ 13:26:12
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu