Aimeegråt

Idag har det inte gjorts mycket alls kan jag lova! Aimee är ju inte på sitt bästa humör när snoret bara rinner, hals och ögon kliar och när det är hest i rösten. Det är inte mycket som fungerar... Stackars!!! Det gör så ont i mitt hjärta när hon gråter högt för att jag tar bort snor. Saken blir ju inte bättre av att hon inte vill sova, samtidigt som hennes kropp är övertrött när den arbetar för att få bort förkylningen.

Ska se om hon vill mysa lite med mig när PappaJocke äker iväg på fotbollsträning.
Hoppas er torsdagskväll är lite bättre än vår.


Kommentarer
Postat av: Catarina

Ett litet tips.

Sätt dig inne i badrummet med henne och sätt på duschen på VARMT Vatten så det blir ånga inne i badrummet. Det får jag göra varenda gång Musse blir förkyld. han har visserligen inektiosastma och blir superdålig varje gång han blir förkyld. Men just ångan brukar lätta lite i luftrören om dom har mycket slem och är hostiga.

Är hon inte tillräckligt gammal för näsdroppar, har du prövat det?



Det är hemskt när dom är förkylda dom små rackarna.

2010-01-08 @ 07:27:49
URL: http://catarinasjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu