Det rullar fram

Bara lugnt och stilla har denna dag lunkat fram. Det har plockats lite här hemma, inför morgondagen och de kommande dagarna då det är superstädning och rensning som ska ske. Tvättstugan är dessutom bokad och jag ska "öva upp" mig lite med städhänderna! haha Sen ska källarförrådet få nyförvärv i form av lite skit, julpynt och babysaker.

Tog en sväng förbi svärisarna för en fika och lämna ett par kort på Aimee. Kom ju en liten leverans idag. Dock inte den stora.... ojojoj När den kommer ska ni få se! =) 70 gånger 100 är det fotokollage jag fixat. Och det är såååå fint.



 
Ungen har för övrigt fått lite nya kläder under vintern, hon växer ju ur 68 och behöver 74=) Den blåa bodyn med gröna giraffer är en av favoriterna, köpte vi på Babyproffsen i en korg med "tag tre bodys för 98:-" Lagom pris tycker jag! Och så en Hello Kitty... 50:- på H&Ms rea. SWEET

Kommentarer
Postat av: Hella

hm..! Det är vell olika vad alla gör men mina barn har en låg temperatur i vanliga fall och när de har över 38 så är de jätte dåliga, och Sen fick hon EN liten dos, Jag matar inte på med massor av alvedon i flera dagar.

Men som sagt alla barn är olika och alla gör olika.

2010-01-13 @ 12:39:24
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter som en aktiv dag :)

Vad stor prinsessan blivit :)

2010-01-13 @ 13:49:33
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu