Föräldrar

Det är konstigt det här med föräldrar. Jag har ju egna och svärisar. Och så helt plötsligt inser jag att jag själv är det. Jisses... Det är lite skrämmande faktiskt. Och så sitter jag och säger till min lilla tjej att ingen kan älska någon annan än jag älskar henne. Men.... betyder inte det att min mamma älskar mig på det sättet? Och Jockes mamma älskar honom likaså. Och min väns mamma älskar henne....

Och så sitter jag här med gråten i halsen. Lyckans tårar i ögonvrån och inser att jag tillhör den där gruppen kvinnor som har den där kärleken så starkt inne i hjärtat. Tänkt att det finns nog ingen starkare kärlek än detta. I alla fall inte i mitt liv. Den här jag känner för mitt barn, mitt liv.

Och så måste jag säga att kärleken till mina föräldrar och svärföräldrar är helt otroligt stor också! Och tänk vad bra dom är att ha när man ger dom gåvan av ett barnbarn;) Som idag t.ex. när man fått två nya stolar till vår lite större lillskit...


"TACK mormor & morfar!!" säger Aimee om den nya fina bilbarnstolen. (den gamla har hon vuxit ur)



"TACK farmor & farfar!!" säger Aimee om den nya fina matstolen. (den gamla blev reklamerad pga fara för barn)

Kommentarer
Postat av: Lotta

åååh va stor hon har blivit! :)



rätt skönt att Aimee är 3 månade äldre än min Lucas, då vet jag ungefär vad vi har att vänta oss här hemma hehe..



att läsa din blogg är som att se lite grann in i framtiden ;D

2010-01-03 @ 07:35:21
URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Postat av: mamma, svärmor och farmor

<3 <3 <3 <3

2010-01-03 @ 11:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu