Idag igen!

Så kom jag ner på stan lite innan jag skulle möta Carro, Liah & Maria... Typiskt! För visst kommer jag då med två påsar åt moi när vi väl ses? haha

Det fick bli två tröjor från BikBok och en kofta och ett par tights från Lindex. =) Det gick liksom inte ignorera dessa fina guldkorn... 
   

Hur som helst.
Fikan idag var hur mysig som helst! TACK tjejer(och pappaNicke) Kul att se hur min lilla tjej var den stora av dom två bebisarna... Inte så van vid det. Men trots lite tröjryckning tyckte jag hon skötte sig bra inne på fiket.
Detta får vi göra om snart igen!


Här är kläderna jag köpte till ungen igår(minus strumpor och moccasiner). Den snyggaste bodyn har hon självklart haft på sig idag och nu sover hon middag hos pappa. Och jag dricker kaffe ur de nya snygga kopparna från Lagerhaus. SWEET
 


Kommentarer
Postat av: Hella

Shit! Då lär jag nog aldrig bli klar.. ;) Jag kan knappt nu titta på en liten och vill ha en till! Hjälp! ;)

Men som sagt då finns det annat som säger stopp! Tur e la det.

Massa fint du hittade. Alltid kul med lite nytt!

2010-01-21 @ 18:50:48
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu