KUK

Det är vad man kan höra min lilla dotter säga.... om man Lyssnar noga... MEN man kan även tolka det som GUG. Beror lite på hur mycket/lite hon viskar fram det ;)  hahahaaa
Hon har nämligen hittat lite konsonanter nu... Får hoppas hon inte tänker utnyttja just detta allt för ofta när vi är bland folk. haha


Annars bjuder dagen på gnäll, tårar och liknande. Men vi lägger tvätthög, disk och liknande på hyllan och bara är. Jag och lillskiten. Mys i soffan. Busa på babygymet. Inga måsten, bara vara vi. Det är ju en lyx som man sällan uppskattar.... Det ska jag göra nu. Med det finaste i mitt liv. Något som ingen ta från mig.


"Maffialedarminen" som PappaJocke kallar denna....

Kommentarer
Postat av: Lotta

shit man vilken skön bild! :D

2010-01-28 @ 20:19:03
URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Postat av: farmor

det är lite..."lik pappa men söt ändå" kramis

2010-01-29 @ 07:33:10
Postat av: Sofie

vilken bild!! :)

2010-01-30 @ 21:39:20
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu