Med tungan rätt i mun

Kommentarer
Postat av: jenny

haha såå söt!

jodå de går ganska bra med dopet känner mig lite stressad men de löser sig de är inte så mycket kvar! men de är riktigt kul att fixa och trixa med de!! :)

Jag fick ju blodproppar i benet och båda lungorna när jag var gravid med texas och äter nu waran och får ta fragmin sprutor m,m och sen måste jag kolla ca 2 gånger iveckan hur mitt blodflöde är för att inte få nya proppar. därför gör man ett PK-prov! förstår du?? kram kram

2010-01-26 @ 09:58:00
URL: http://plastros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu