Så var lite barnmat lagad.

Äntligen ska hon få sig lite morot med palsternacka och blomkål! Annars är frysen full av ärtor, potatis, köttfärs och fisk med potatis. =) Och fruktskålen är också full med gott som banan, päron och kiwi. Hon behöver inte gå hungrig inte!

Sen så har vi testat att ge henne rån, vilket var kul en stund - att slå i bordet i smulor. Att äta? Nope. Kom jag för nära munnen med rånet började hon grina. haha Stackars unge!
Men vällingen vi köpte var god, så det får hon varje kväll att snutta i sig från flaskan. Sen sover hon som en ängel!  SWEET

Nu är det kaffe som gäller innan jag ska baka.

Kommentarer
Postat av: Frida

Testa att ge henne majskrokar istället för rån =)

Mkt lättare för dem att hålla i och inga hårda kanter!!

2010-01-15 @ 14:45:57
Postat av: Angelica

Frida... Jag har ju tänkt på majskrokar, men inte kommit längre;) Ska nog ta och köpa en påse till lillskiten! Uppdatering om det kommer när det är testat och då ska jag allt ha kameran framme också.

2010-01-15 @ 17:16:09
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu